18 sposobów na promowanie strony w internecie

Samo zrobienie designerskiej strony nie zapewni jej popularności, do tego trzeba ją wypromować. Jak to zrobić? Podam Wam 18 moich sposobów na promocję:

promocja firmy w internecie

promocja firmy w internecie

1.Rozesłanie linka do strony w e-mailu 

Pierwszy krok który powinien wykonać każdy przedsiębiorca to rozesłać link do swojej strony w e-mailu wśród znajomych. Nie liczyłabym jednak na posyłanie strony dalej. Bardzo dobrze jest żeby znajomi wiedzieli, że świadczycie usługi, macie wszystko opisane na stronie. Możliwe, że jak ktoś ich zapyta to sobie przypomną.

Narzędzia Google takie jak:

2.Google Adwords-

reklamy pojawiające się obecnie jako pierwsze po wpisaniu słów do wyszukiwarki. Jest to płatna reklama, ale dająca natychmiastowy efekt. W przypadku pozycjonowania czyli SEO na efekty trzeba poczekać 2-3 miesiące.

3.Remarketing 

dociera do klientów, którzy już odwiedzili Twoją stronę, to taka reklama śledząca, przypominająca. Pewnie sam zauważyłeś jej obecność. Czy twój produkt nadaje się do śledzenia? Jeżeli tak to warto skorzystać z tego rozwiązania.

4.Moja Firma –

wizytówka firmy w Google to absolutna podstawa. Dzięki niej zapewnisz sobie obecność w lokalnych wynikach wyszukiwania. Wizytówka ma wiele zalet min. po wyszukaniu twojej firmy klient może bezpośrednio zadzwonić do Ciebie i zobaczyć jak dojechać gdyż wizytówka wyświetla się z przyciskami do akcji – zadzwoń, trasa, udostępnij i witryna.

5.Opinie w Google

opinie są częścią wizytówki Moja Firma. Lubimy skorzystać z usług kogoś o kim są pozytywne opinie to pewne. Tu przyda się pomoc klientów którzy mają konta w Google.

6.Google Maps –

Klienci coraz częściej szukają lokalnie przez mapy Google. Wizytówka zapewni Ci obecność na mapie. Klient będzie mógł sobie wygodnie sprawdzić gdzie się znajdujesz i jak dojechać do Ciebie. Jeżeli nie prowadzisz lokalnego biznesu to i tak warto być w mapach, można zaznaczyć swój obszar działania, przykładowo cała Polska.

7.Google Remarketing –

metoda pozwalająca na ponowne dotarcie do klientów, którzy już odwiedzili Twoja stronę, ale np. nie dokonali żadnego kroku tj. nie wysłali zapytania, nie kupili nic w Twoim sklepie internetowym itp. Po dokonaniu odpowiednich ustawień, Twoja reklama może stale przypominać Twojemu klientowi, aby powrócił na Twoją stronę i tym razem dokonał u Ciebie zakupu.

8.Google+ 

portal społecznościowy od Google. Warto linkować w nim swoje wpisy ze strony gdyż ma to istotne znaczenie dla pozycjonowania strony SEO, powiązanej z zarządzanym profilem.  Na profilu Google+ warto używać hashtagów ale o nich w osobnym artykule.  Jednym słowem obecność na tym social media wpływa na  szybsze indeksowanie strony oraz wyższą pozycję w wynikach wyszukiwania, a co za  tym idzie na zwiększenie liczby unikalnych odbiorców.

 9.Portale branżowe –

Pomyśl, gdzie zaglądają Twoi klienci gdy szukają informacji? Portale branżowe z dużą ilością fachowych porad i profesjonalnych artykułów sa dobrym miejscem do reklamowania swoich usług. Czasem warto zapłacić niewielką kwotę za dodanie się do katalogu takiego portalu lub wykupienie banera.

10.Artykuły pisane przez profesjonalistów

Jeżeli w Twojej branży liczy się zaufanie i profesjonalizm a zakładam, że tak właśnie jest to warto zlecić napisanie branżowego artykułu. Copywriter zrobi to tak, że nie będzie to nachalna reklama ale pokazanie Twoich zalet, co gwarantuje zaufanie Klienta. Artykuł napisany w zasadach seo copywritingu pomoże przyciągnąć więcej ruchu czyli potencjalnych klientów na Twoją stronę.

11.Fora dyskusyjne

Na forach internetowych ludzie szukają porad, rozwiązania swjego problemu, podzielenia się z innym, konsultacji. To narzędzie jest bezpłatne o ile zrobisz to profesjonalnie. Czasem wymagany  jest jakiś staż na forum albo udzielenie wielu komentarzy zanim administrator zaakceptuje Twojego linka ze stroną. Chodzi o wyeliminowanie nieuczciwych osób, które spamują czyli chodzi im tylko o o podłączenie jak największej ilości linków.

12.Prowadzenie Bloga Firmowego

Pomyśl na czym się znasz i w czym możesz bezpłatnie pomóc innym. Dobrą formą jest video lub fotoblog. Przez prowadzenie bloga firmowego budujesz sobie wizerunek, jesteś bardziej rozpoznawalny. Może zdarzyć się, że klient wyszuka najpierw Bloga a później Twoje usługi.

13.E-mail marketing

Za pewnie e-mailing Cię denerwuje, bo korzystasz z popularnych darmowych skrzynek.Nie możesz jednak pominąć tego narzędzia pozyskiwania klientów, gdyż nadal jest bardzo skuteczne, zwłaszcza jeżeli ma dobrą treść i Cię zainteresuje.

Możesz zlecić kampanię firmom, które posiadają już bazę klientów i wybrać sobie do kogo chcesz aby była wysłana lub wysłać ją samemu za pomocą narzędzi takich jak Freshmail czy GetResponse.

14. Infografika i promowanie się graficzne

W internecie znacznie częściej od czytania skanujemy tekst. Dlatego portale takie jak Instagram czy Pinterest, Snapchat mają tylu użytkowników. Dobra interesująca zawsze będzie przyciągała lepiej niż tekst, dlatego pisząc aktualności na blogu, stronie  zadbaj o infografikę lub ciekawe zdjęcia.

15.Wykorzystanie CRM czyli systemów do zarządzania bazą klientów

Jeżeli działasz już od jakiegoś czasu na rynku to powinieneś mieć listę klientów z ich emailami , imiona i nazwiskami, stanowiskami, branżami itp.

Powinieneś rozesłać linka do klientów i powiadomić ich o nowej lub w ogóle że masz już stronę internetową. Jeżeli będą na niej nowości lub produkty w promocji klienci będą mieć okazję do zobaczenia

16.Reklamowanie się na Facebooku

Dobrze jest założyć Fanpage na Facebooku czyli taką stronę firmową (podobnie jak Google Moja Firma) ale ta posiada inne zalety. Do takiej wizytówki podpinamy linki z właściwej strony internetowej, co pozwala na jej lepsze pozycjonowanie w Google. Możemy skorzystać z płatnej reklamy na Facebooku. Owszem musimy się liczyć z kosztami, ale pozwalają dotrzeć do wybranej grupy docelowej czyli po ze względu na płeć, wiek, zainteresowania, albo skierować do znajomych Twoich znajomych. pieniądze. .

17.YouTube i Vimeo

Czy masz pomysł chociaż na jeden film? Naprawdę warto, gdyż obecnie popularność Youtube jest ogromna. Dobrze opisany firm na YouTube świetnie pozycjonuje się w Google. Dobrym rozwiązaniem jest film prezentacyjny o Twojej firmie. Obecnie już dobrzy fotografowie robią takie usługi.

18.Obecność w Mediach Społecznościowych

Dzisiaj to już konieczność bez względu na rodzaj biznesu jaki prowadzisz. Nie mówię tutaj o Facebooku i Twitterze ale jest wiele portali społecznościowych dla profesjonalnych branż – Linkedin, Goldenline itp.

Nie wystarczy podpinać tylko linki z produktami lub artykułami ze swojej strony. Trzeba utrzymywać bieżący kontakt z klientami.
To moje 18 sposobów na promocję strony internetowej w internecie Zapewne nie jesteś zrobić tego wszystkiego sam- zachęcam Cię do zlecenia tego mnie.

Skontaktuj się ze mną

Podsumowanie
18 sposobów na promowanie strony w internecie
Tytuł Artykułu
18 sposobów na promowanie strony w internecie
Opis
pozycjonowanie strony, promocja strony, marketing w internecie
Autor
Napisał
2Becreative
Logo

Optymalizacja Twojej strony pod pozycjonowanie SEO

Sprawdź co można poprawić w Twojej Stronie!