Pozycjonowanie a strategia promowania firmy w internecie

Opracowanie  strategii działania czyli szeregu czynności w celu podniesienia pozycji strony w wynikach wyszukiwania. Pozycji wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe. Z definicji zaczerpniętej z bloga Lexy o pozycjonowaniu – jest ono pozyskiwaniem linków  do swojej strony z innych serwisów celem podniesienia pozycji w wyszukiwarce.

Strategia promowania firmy w internecie jest pojęciem szerszym od pozycjonowania gdyż obejmuje oprócz pozycjonowania – wymiany linków także inne działania wizerunkowe.

  • Działania content marketingowe na stronie i social media
  • Artykuły na stronie – seo copywriting, webwriting
  • Promowanie wizerunku marki na forach
  • Infografika
  • Artykuły na stronie – seo copywriting, webwriting
  • Newslettery – z wykorzystaniem systemów do automatyzacji Autoresponery,
  • Video Blog, podcast, prezentacje video, Webinary
  • Banery i reklama na portalach typu Onet.pl. Wp.pl  I Interia.pl
  • Tworzenie E-booków
  • Badania rynkowe, raporty

W związku z ciągłymi aktualizacjami mechanizmów najpopularniejszej wyszukiwarki czyli Google pozycjonowanie wiąże się z ryzykiem. Ryzyko wynika z tego, że samodzielne działania w celu pozyskania linków nie są zaaprobowane przez Google.

Samodzielne działanie w celu zdobywania linków, bez wiedzy na ten temat mogą skończyć się nałożeniem filtra przez Google na naszą stronę. Strona znajdzie się wtedy przykładowo na 100 stronie wyszukiwania po danym słowie kluczowym.

źródło: http://www.lexy.com.pl/blog/pozyskiwanie-linkow-wiaze-sie-z-ryzykiem.html

Magdalena Spyra
Specjalista ds. SEO w 2BeCreative Marketing Internetowy
Od 2007 roku związana z branżą reklamową, marketingiem, zaś od 2012 roku z SEO.

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
 
%d bloggers like this: