Jaki powinien być tekst w Internecie – Zasada A.I.D.A ?

Kolejną zasadą w copywritingu internetowym czyli pisaniem tekstów w internecie jest zasada A.I.D.A.

 

Attention czyli Uwaga to przyciągnięcie klienta na stronę, tutaj pomoże optymalizacja strony a także linki do strony ze stron o wysokim Page Rank, forów i social media.

Jak już mamy klienta a stronie to trzeba go utrzymać i zainteresować treścią czyli Interest- Zainteresowanie. Na pierwszy plan powinny rzucać się produkty i usługi i korzyści jakie klient może osiągnąć. Projektując swoją stronę musimy pamiętać o personie czyli grupie docelowej dla której piszemy. Jeżeli oferta, którą prezentujemy pasuje klientowi to kolejnym etapem jest wzbudzenie pragnienia (Desire) skorzystania z niej – zakupu, wykonania telefonu z zapytaniem ofertowym.

Ostatnim elementem jest wezwanie do działania – Action. Umożliwienie kontaktu albo zakupu powinno być łatwe i szybkie ze strony na której znajduje się klient.

Formuła AIDA jest zatem metodą tworzenia skutecznej treści w Internecie prowadzącą do osiągnięcia konkretnych celów strony. Nie można pominąć żadnego etapu w tej konstrukcji. Najważniejsze jest stworzenie interakcji między odbiorcą a twórcą strony. Najlepiej aby użytkownik pozostał w relacji i przyciągnął owych i polecał stronę, sklep lub usługę.

 

 

Podsumowanie
Jak powinien wyglądać tekst w internecie?
Tytuł Artykułu
Jak powinien wyglądać tekst w internecie?
Opis
zasada aida, jak powinien wyglądać tekst w internecie,
Autor
Napisał
2beCreative
Logo

Leave Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Optymalizacja Twojej strony pod pozycjonowanie SEO

Sprawdź co można poprawić w Twojej Stronie!

 
%d bloggers like this: