Prowadzenie bloga firmowego to świetny sposób promocji firmy w internecie. Rozwój internetu, ale także wzrost konkurencji między firmami sprawił, że prowadzenie regularnie aktualizowanych stron internetowych jest dziś niezbędne.

Mamy do wyboru platformy blogowe lub dodanie modułu bloga do własnej strony np. Blogspot, WordPress, oraz portale społecznościowe takie jak: Google +, Facebook, NK, Twitter,Pinterest, Instagram.

Prowadzenie bloga przynosi bardzo wiele korzyści firmie w postaci bieżącej informacji przekazywanej klientom. Aktualnie lista branż  dla których tworzy się blogi firmowe z dnia na dzień się powiększa. Kiedyś była to moda, kosmetyki i produkty detaliczne, coraz więcej firm B2B zakłada blogi firmowe aby w prosty sposób informować swoich klientów biznesowych o nowościach. Więcej zalet jest opisanych w artykule.

Zalety Prowadzenia Bloga Firmowego to:

  1. Nawiązanie relacji z klientem w dyskusji  o produktach i usługach
  2. Interakcje z klientem – możliwość bieżącego kontaktu z klientem poprzez Bloga
  3. Poprzez Bloga strona „cały czas żyje” – Google faworyzuje ciągle rozwijające się serwisy,
  4.  Możliwość zapoznania się klienta z marką,
  5. Wpis z Bloga można udostępniać subskrybentom w formie aktualności
  6. Merytoryczne i wartościowe wpisy budują zaufanie do marki
  7. Blog Firmowy to miejsce dzielenia się sukcesami firmy
  8. Ciekawe treści z Bloga są polecane przez internautów- Marketing Wirusowy – co pozytywnym zjawiskiem.
prowadzenie Bloga Firmowego

prowadzenie Bloga Firmowego

Przykłady moich blogów :

Blog szkoły prywatnej w Dąbrowie Górniczej

Blog o sporcie Bieganie Magdy

Blog firmowy firmy poligraficznej

Blog w języku angielskim o marketingu

Skontaktuj się ze mną

Optymalizacja Twojej strony pod pozycjonowanie SEO

Sprawdź co można poprawić w Twojej Stronie!